I'm aware that I'm speaking but the words come out wrong..

Just typiskt eftersom jag inte har något ljud på jobbet och inte kan provlyssna, men jag tänkte damma av den här nyheten från förra veckan iallafall. Tydligen har någon upptäckt en nyinspelad Loney Dear-låt kallad Like My på youtube, fråga mig inte hur det gick till. Det passade ju iallafall väldigt bra till decembers Loney Dear spelning så jag tänkte att jag agerar lite mellanhand här och förväntar mig någon mindre donation i utbyte. Gåvor och/eller pengar kan lämnas på det sedvanliga stället.



Hade också tänkt uppdatera med lite av helgens härliga höstbilder, får se om jag får någon tid över idag. Det är nämligen späckat schema som gäller; jobb till 17, vip-visning kl 17:30, middag, träning 18:30-20, snabbtitt på Champions League 21, taxi norrtull 22:15 ca. Jag lever ett hektiskt liv ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0