In with the trains, rushing like blood to my limbs..

Igår firade jag och sambon 1 år. Det var en hejdundrans tillställning med gemensam frukost och en mysig ett-års present och en som blev utan. Sen delade vi upp oss, Cissi åkte till täby för att fika med Johanny och jag knallade runt stan i jakt på biljetter. Jag skyndade mig tillbaka i lagom tid för att starta upp tvätten efter min långa höstpromenad. Fantastiskt väder igår ifall ni missade det, det kändes nästan som vår i november och det spratt lite i benen där man gick.

Till slut fick jag ut både biljetter till gårdagens föreställning av Killing-gängets Drömmen om Herrön på Dramaten och så hämtade jag ut biljetterna som Cissi beställt till Anna Ternheim på Södra Teatern för länge sen.

Skamsen som jag var efter att inte ha fått tag på någon bra present så fick jag utnyttja mina kontakter i kvarteret och skaka fram en bukett slokna blommor.

Idag ska det springas på visning och sen är det match i Sollet igen. Sen måste jag ut till min käre mor och far för att byta bil i några dagar eftersom varningslampor börjat lysa, lyktor som ska lysa inte lyser med mera med mera. Hoppas att den håller för dagens utflykter iallafall.

Ca 2 veckor kvar till Filadelfia-kyrkan så jag avslutar med detta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0