Big in japan, be tight, big in japan where the eastern seas so blue..

Jag har hittat något så fantastiskt som animal fights.. med insekter och autentiska japanska kommentatorer. Kan inte riktigt bestämma mig för om det handlar om djurplågeri eller om det bara är ännu ett bevis på japanernas geni. Dessvärre sitter jag nu med kli i hela kroppen eftersom jag har en lättare släng av insektsskräck.

Annars så sitter jag mest och undrar lite vad jag ska ta mig för. Hade gärna sluppit jobba idag, och hela veckan antar jag. Hade behövt ha lite mystid med min sambo och kanske laga lite god mat. Men hon är i Örebro och spelar och jag sitter framför datorn och är lite bakis. Vi spelade sista matchen för säsongen igår och det gick över förväntan trots 6-7 spelare avstängda och borta. Vi gav blommor till seriesegrarna och jag inledde matchen med ett mål från min en gång så fruktade vänsterfot. Hade en assist också och vi defilerade annars så suveräna UNIK med 4-0. Första halvlek hade de ingenting och vi mängder av chanser men bara 1-0. För en gångs skull kom jag rätt in i matchen och foten höll ganska bra. Fick mängder av beröm efteråt, och det kändes faktiskt som att det gick riktigt bra.
Sen hade vi avslutning på brauket med hela laget och några gamla spelare. God mat och trevligt sällskap tills Micke blev lite rund under fötterna och skulle styra hela blackjack bordet. Då var det lite läskigt ett tag. Men vi klarade oss och jag kom hem i ganska god tid.

Idag ska jag visa Småa hus och försöka plocka följdaffärer. Jag är lite skeptisk och väldigt trött så vi får väl se hur det går. Tur att det iallafall inte började förrän vid tre.
Och sen ska det fanimig mysas massor till kvällen. För det tycker jag det är dags för nu!



Det kryper i hela kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0