Tell me where's your hiding place..

Jag är så trött och less just nu att jag medvetet hållit mig borta från allt vad bloggar och inlägg heter. Eller ja, mina egna iallafall. Igår satt vi några timmar och pillade med Cissambos blogg, första delen i min 'Pink my blog' serie kanske..
I vilket fall hann klockan bli väldigt mycket och till slut snubblade jag i säng efter att Cissi gjort sitt bästa med att hålla mig vaken med chokladbollar och mys. Jag har ju ingenting att göra på jobbet heller, men måste ju ändå vara där. Så otroligt trist att bara sitta av tiden men vad ska man göra. Jo, såhär va, imorgon ska jag springa och dela lappar i tuna, kyrkbyn och på marketroad. Skitkul, tycker säkert någon.. Men det är jag som får göra det.

I vilket fall börjar det iallafall röra lite på sig här hemma nu äntligen! Målare Magnus ska komma och spackla imorgon, mycket av elen ordnades ju i förra veckan och till helgen så är vi lediga och ska nog försöka måla så mycket vi hinner..! Och på torsdag fyller stora-storasyster år vilket förhoppningsvis ska firas lite!

Och jag skrev upp mig på Share My Playlist nu, även om jag fortfarande är passivt är emot hur de försöker sabotera mina Mixtapes, så snart kanske jag till och med lägger upp en ny playlist(!) Heja!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Och fint som fääääään blev det!



och du;



pusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss!

2009-10-07 @ 00:03:37
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0