Like a little drop of ink in a glass of water..

Lite ris och lite ros..

Någon flaggade för Tutankamon och jag tänkte väl att det kanske kunde vara lite intressant. Det är Peter från Peter, Bjorn and John som man hör sjunga ja, men riffen är väl mer eller mindre stulna i sin helhet från Pigeon Detectives' I Found Out. Eller? Döm själva.





Annars så tycker jag att ganska hajpade the Drums var riktigt trevliga



Och nu ska jag plugga! "Men, du pluggar ju inte?!" Nej, men jag är så hjälpsam!

Kommentarer
Postat av: Cissi

du kommer också vara en utbildad socionom om 3,5 år men du har det inte på papper bara... ;)



TACK!

2009-10-21 @ 19:54:39
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0