Cat like thief, she stole air from my lungs..

Precis när jag tänkte att nu var det länge sen jag hostade slem och kände mig seg så vaknar jag så klart och känner den gamla vanliga tungheten i bihålorna. Och i bilen på väg till jobbet så börjar jag självklart hosta en massa igen.
När ska jag bli frisk? Jag börjar misstänka att jag har svininfluensan, men eftersom jag är en sån stålman så bryter den aldrig riktigt ut. Jag tror att det är möjligt.

Lite korta nyheter:
Transferfönstret stängde och Everton har slutfört 3 st värvningar. Och då räknar jag inte ens Jo, men Sylvain Distin, Dimitar Bilyaletdinov (tror han stavas så) och John Heitinga känns alla tre som riktigt bra värvningar. Så jag är lite glad för den sakens skull.

Dessvärre berättar Cissi idag att någon mupp har stulit min vattenflaska som hon fick låna till sin träning för någon vecka sen. Det gör mig väldigt arg, och lite ledsen.

Slutligen så läste jag i Aftonbladet att en kvinna som begick självmord utanför Barcelona landade på två män när hon hoppade från 8-10 våningar någonstans. En av männen dog och en kom undan utan allvarligare skador. Dags att börja se upp när man går runt höghusen vid jobbet. Nyheten gjorde mig lite fundersam och road på något absurt sätt.



Nostalgi-trip. Och Tim Armstrong. <3 Tom Delonge.

OCH NÅGON HAR TAGIT KÖRKORT!!

Kommentarer
Postat av: C.

mmm. jag har fan tagit körkort!

2009-09-04 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0