I don't believe in much, but I believe in you..

Tur att min sambo hade lyssnat på Nikola, annars hade jag nog inte kommit på det just idag. Just nu längtar jag efter pengar, inte så mycket för att det är något konkret jag vill handla utan för att det känns som att det var väldigt länge sen nu jag hade några..

Nästa fredag fyller Karim dessutom år, får se om jag kan hitta på någon present som passar sig för en gammal man. Pratade med min mor och hon tyckte jag skulle göra något fint kort från Madeira, det är lite av ett internt skämt. Tror att jag har en grym lön om ca 3000 på väg in iallafall. Det täcker hyran med råge. Nästan 500 kr att roa sig för, och med största sannolikhet en del bensin att inköpa. Alternativt etanol, men mer om det senare..!
Jag har kommit av mig med lapparna, vilket känns trist men det är så svårt att få tid, och tid är något som verkligen känns som en bristvara nu. Precis som alltid antar jag. Men förlåt i vilket fall.

Till helgen vankas det sista hemmamatchen, förhoppningsvis en mysig lördag och sen en grym lägenhet med motorvägen mitt i vardagsrummet. Jag tror starkt på det här.

Som en liten fotnot vill jag påpeka att jag stör mig ofantligt på haussen kring Anna Anka. Det känns på något sätt som tidig Big Brother/Robinson/Baren-era med folk i doku-såpor som ska väcka uppmärksamhet kring sin person genom skeva uttalanden. Som att det var någon som faktiskt brydde sig om vad de sa.


Anka som Anka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0