What's a room when we are gone..

Jag har tok-ångest just nu. Jätte, jättemisslyckad vecka.. plus någon dag om man ska vara sån. I lördags spelade jag match och vi var helt värdelösa, men vi lyckades vinna och tog 3 viktiga poäng och jag lyckades till och med måla. Sen åkte jag hem för tacos med Cissi och Milden och det var mysigt o gott om inte annat men sen bar det av till Edsberg för inflyttningsfest med mera. Efter Sveriges 1-0 gick kvällen snabbt utför och jag vaknade upp någonstans söder om östermalm vid en t-bana uppgång. Nedspydda skor och en ledsen flickvän innan jag lockades hem till slut varpå jag låste in mig på toaletten. Den största olyckan stavades Mintu, men jag får väl ta på mig en del av ansvaret själv också..

Dagen efter jobbade jag lite och sen var det middag hos svärmorföräldrarna med firande och smorgasboooorrrd.. eller, egentligen smörgåstårta men det låter roligare. Den dagen flöt på utan större katastrofer sen, och måndagen likaså förutom att vi på något sätt hann se alla utom ett avsnitt på säsong 4 av How I Met Your Mother så nu har vi inte så jättemycket kvar..! Typiskt.

På tisdagen var det träning och dagen flöt på ganska bra men sen när jag skulle hem backade jag sönder bakljuset på el padres bil. Och ni vet i filmer när de säger "You think this is bad? You should've seen the other guy!" Precis så var det. Jag totalade Brantens bil och får bekosta reparationerna med sms-lån antar jag..

På onsdagen gick allt åt helvete på jobbet för att jag bommade rutinerna och skrev kontrakt utan att se till att alla var på det klara med vad som hände. Efter en massa bråk fram och tillbaka känner jag mer och mer att jag undrar om jag pallar det här i längden.

Idag blev det iallafall klart med ett annat kontrakt och det är väl bra iförsig men jag bävar inför morgondagen. Men det är iallafall en fotografering inbokad. Jag hoppas att jag överlever helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag är här o pussar på dig o du fixar allt darliiing!

2009-09-10 @ 23:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0