You're the kiss that puts my soul at ease..

Idag var en bra dag trots stress och lunch klockan 18:10. Jag har inte kunnat få iväg sms, men till slut har jag lyckats skriva ut och göra lite mindre korrigeringar på Cissis arbete. Jag har visat en lägenhet i Hägernäs två separata gånger, först för en lirare från latinamerika direkt på morgonen och sen för tre ryssar på eftermiddagen. Galet, men kul! Under dagen sydde vi ihop en affär för ett av husen som jag skulle donat med i helgen. Synd på alla människor som jag antagligen hade fått träffa men också bra för det betyder att jag får en lite bättre lön för oktober (läs: nästan ordinarie heltidslön) vilket ju är helt otroligt skönt! Antagligen måste jag väl iförsig spara större delen av det för framtida magra månader men just nu känns det bra!

Nu har jag ganska nyss lämnat ifrån mig min nya bil(!) åt min sambo som är ute och tränar och sportar hela kvällen.. Tänkte att jag skulle få upp någon trevlig egen bild på vrålåket men utan min mobil är jag alldeles handikappad vad gäller bilder..! Men snart så kanske!

Jag har plockat rätt på mina papper, och kanske fått lite ordning så jag bara kan visa fördelningen ägodelar som ligger framme. Jag är rätt säker på att få mothugg men det är det värt! Nu ska jag passa på att koppla av lite med en bok och lite mys. Kanske fundera lite om livet verkligen är så jobbigt ändå..

Skynda dig hem nu då!


Första videon jag någonsin såg på MTV. Svartvit TV. Mitt i hooden. Jag har nog inte riktigt kommit över Paula Abdul än..
Och nu när jag lyssnar igen så börjar jag undra, var det här kärleken till stråkar började?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0