Sometimes I cry, when I think about how things used to be..

Jag var ju för bara ett tag sen så glad över att jag för en gångs skull hade en del pengar över. Men nu är vi i stort sett tillbaka på ruta 1 igen. Iförsig så fick jag ju ändå handla lite nya arbetskläder, och betala hyra och dricka och lite mat. Och en massa tråkig bensin. Och när jag jobbade i skivbutiken i lördags så kunde jag ju inte hålla mig utan beställde ett par skivor.

Nu har jag iallafall varit förkyld i 3 dagar, eller "förkyld". Jag har varit seg och haft ont i halsen men idag har jag bara haft en sån otroligt olust att gå till jobbet, och varit seg från gårdagkvällen. Men det har inneburit lite mer tid med min sambo vilket ju har varit väldigt trevligt, även om vi lite grann trampat varann lite mer på tårna än vanligt.. känns det som iallafall. Men jag har iallafall gjort i ordning en massa matlådor vilket känns bra, nu är det mest bara Cissis nedrans hemtenta som måste ordnas!

Men eftersom jag inte har så mycket annat att komma med så lämnar jag er med lite härliga bilder på mat. Och innan jag glömmer, jag har nu aktiverat mitt Spotify-premium konto som min käresta gav mig i julklapp! Underbart härligt, och något som jag tycker alla ni där ute borde unna er!



Möcke' kärlek till er.

Kommentarer
Postat av: Cissi

namnamnamnam!

2010-02-05 @ 14:36:30
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0