A solid soul and the blood I bleed..

Ibland har jag tur att min sambo är lite glömsk. Resultatet efter att Cissi glömt sina nycklar hemma imorse innebar att hon shoppade lite tillsammans med Mild medan hon väntade på att jag skulle komma hem med nycklarna. Jag fick en bra anledning att gå tidigare från jobbet, hitta på något mysigt att göra till kvällen och en mysig middag på stan.

Efter att vi mötts upp på Odenplan så svängde vi förbi NK lite snabbt för att se om rean fortfarande var igång. Och det var den, så jag fick tag på en ny kostym. Och funderar på en till när jag ändå är igång! Jag köpte även 2 nya slipsar som Cissi fick vara med och välja. Så för första gången på ett litet tag så känner jag mig ganska glad. Får se om det blir premiär för allt imorgon. Och kanske någon bild..?

Kommentarer
Postat av: Cissi

pusspusspusspuss! vi är bäst.

2010-01-28 @ 22:31:24
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0