And when I caught it, you were out of reach..

Det är fredag men känns som måndag. Jag var tillbaka på jobbet för första gången på ungefär en månad, och jag vet inte om det kändes så jättekul. Men man får väl vara glad för att man ändå fått vara med och uppleva så mycket under den tiden.
Jag har varit i köldrekordets Miami och på kryssning i Centralamerika som jag tidigare berättade om, vilket var ett riktigt äventyr. Både ekonomiskt och rent intrycksmässigt! Jag orkar egentligen inte prata en massa om allt som har hänt, jetlaggen har mig i sitt grepp och kroppen är inställd på att det är dagstid..
Men jag har lite bilder att visa nu direkt iallafall!





Och South Beach's absolut bästa krubb fås på Grillfish!


(Det tog ganska lång tid att få ihop allt för jag somnar hela tiden.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0