The beauty of love as it was made to be..

Det går långt mellan uppdateringarna, och jag vet inte riktigt varför. Jag känner inget riktigt sug efter någonting egentligen.. Jag har till och med hängt lite på Facebook idag, så tråkigt har jag haft det. Skulle egentligen ha spenderat lite quality time med Karre men han har inte hört av sig sen halv 8. Så nu sitter jag här helt själv.

Och vad kommer jag på då om inte Mumford and Sons som jag hörde på radion här om morgonen. Jag har bara hört något klipp tidigare och sen lite tjafs i diverse tidningar men idag har jag iallafall gett dem en ordentlig chans. Och jag är riktigt imponerad! Och glad, mysmusik med banjo och räddar kvällen. Och sen hittade jag det här på Spotify, Johnossi har tydligen släppt en ny singel efter årsskiftet. Förhoppningsvis så har de en ny skiva på gång, det vore riktigt kul! Så nu är det Mumford och sönerna, och lite Johnossi samt försöka att hänga med lite i Crank i bakgrunden. Action action action!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0