I need to hear some sounds that recognize the pain in me..

Hade jag fått välja en till valfri artist som skulle komma till P&L så skulle det nog bli Coeur de Pirate. Det är något magiskt med att hon talar flytande engelska och franska. Och som den nyfunne fransosvurmare jag är så förundras jag lite över hur vackert saker kan låta fast att jag förstår endast något ord här och där.

Blev ju ytterliggare lite mysigare efter att den här låten;

är det bästa jag hört från henne näst efter Comme des enfants. Att den sen heter Place de la Republique visar ju bara hur meant-to-be det hela är..

(Eftersom jag och sambo bodde alldeles invid Place de la Republique i Paris.)

Kommentarer
Postat av: Cissi

"jag kan inte sluta tänka på dig, jag tänker på dig hela tiden, till och med när jag jag råkar slå tårna på en tröskel eller när jag hittar en tjugolapp på gatan."

2010-06-14 @ 22:19:15
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Cissi

'Cause we belong together now

Forever united here somehow

You got a piece of me

And honestly,

My life would suck without you

2010-07-15 @ 22:27:15
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0