About as subtle as an earthquake, I know..

Tiden går fort men dagarna så långsamt. Jag har inte lyssnat på musik på flera dagar. Jag menar verkligen lyssnat mer aktivt. Jag hade för första gången på väldigt länge en ganska positiv känsla på jobbet för jag fick äntligen in lite uppdrag och ett jobb gick ju så pass bra att jag tänkte att april faktiskt kan bli ganska bra kanske.
Men idag blev allt till intet igen. Fick en del skit för att jag inte villkorat egentligen och det andra uppdraget får vänta tills nästa månad.

Så nu känns allt bara bajs, och jag känner bara att det här verkligen inte fungerar. Så nu vet jag inte vad jag ska göra, eller varför det pendlar så mycket. Men glädjen finns väl inte riktigt där.


Kommentarer
Postat av: Cissi

iloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyou.

vi fixar ngt annat.

2010-03-18 @ 22:12:51
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0