He's trying hard to give his job a chance..

"1 vecka och en dag sen." Det är lite så jag jobbar nuförtiden. För den som vill kan man ju kasta om betydelsen litegrann och få sig en kul stund.

1 vecka, och en dag sen: Det har gått en vecka, och jag är en dag sen.

1 vecka och en dag sen: Det har gått en vecka och en dag sen jag senast skrev.

1 vecka och en dag sen: Jag är en vecka + en dag sen med mina inlägg.

Förra fredagen var jag iallafall och såg Jamie T på Debaser Medis, och det var faktiskt ganska precis så kul som jag hade trott att det skulle bli. Jag blev lite sugen på att dyka in längst fram, men mellan hulkkens lättirriterade natur och Skatriks öron så fanns det inte så många alternativ. Som tur var så var the featherweight champion på gott humör och fin vigör. När han inte själv var ute på dansgolvet och domderade med hur folk skulle springa i cirkeln så drog han upp människor på scen som vi stod och irriterade/avundades på.

Annars har det varit väldigt lugnt, det är sportlov på kontoret så vi har inte gjort så mycket (även om jag aldrig gör särskilt mycket). Jag har dock kommit på att jag behöver nya skor. Så snart som möjligt. Frågan är bara när jag ska orka ta mig ut och leta lite. Och var jag ska hitta ett par trevliga skor som jag tycker är snygga, och som jag sen faktiskt också passar i..

Typiskt. Men idag är det iallafall fredag igen, och helt ledig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0